موسوی لارگانی در گفت و گو با ایسنا: تخلفاتی به هیئت نظارت گزارش شده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 458
نویسنده : حامد عابدی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تخلفات انتخاباتی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی، گفت: از آغاز رای گیری انتخابات، تخلفاتی گزارش شده است.

سيد ناصرموسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه از آغاز رای گیری انتخابات، تخلفاتی گزارش شده است، افزود: اما اینها، تخلفاتی نبوده است که تاثیری در نتایج آرا و انتخابات داشته باشد.

وی ادامه داد: از جمله تخلفات گزارش شده می توان به تبلیغات برخی افراد در شعبه های رای گیری برای یکی از کاندیداها و یا خودروهایی نزدیک شعبات که بر روی آنها عکس کاندیداها چسبانده شده بود، اشاره کرد.

وی اضافه کرد: برخی از این تخلفات پس از انتخابات بررسی خواهد شد و برخی از آن ها نیز در هنگام برگزاری انتخابات بررسی و جلوی آن گرفته شده است و حتی با وجود قاضی های کشیک که در دادگستری حضور دارند، ممکن است به دادگاه فرستاده شوند.

موسوی لارگانی حضور مردم در انتخابات را بسیار خوب و چشمگیر دانست و گفت: خوشبختانه این حضور حماسی بود و حتی یک لحضه صف های طولانی تمام نشد.

وی تاثیر این حضور حماسی را ناامید شدن دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای، کسانی که چندین ماه است با ترفندهای مختلف مشغول ناامید کردن مردم در رفتن به پای صندوق های رای بودند را مایوس کرد.





:: برچسب‌ها: انتخابات , موسوی لارگانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: